Forum Łódź, Paintball Łódź, Quady Łódź, Snowboard Łódź     BlogiBlogi      Szukaj     Formularz kontaktowy Formularz kontaktowy      Regulamin      Mapa Google      Kalendarz      Użytkownicy      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości ·
Łódź - forum ludzi aktywnych Strona Główna » Tagi » na
Tematy oznaczone jako na
Tytuł / treść wątku  Wyświetleń  Odpowiedzi 

13.11 Tomaszów Maz. gra z okazji 100 uzytkowników na forum


EDIT ADMIN



Panowie Gra odbywa się z okazji 100 użytkoników na FORUM, specjanie na ta okazje organizujemy gre w TOMASZOWIE MAZOWIECKIM na STAREJ FABRYCE która ma kilka hektarów. Dostali?me pozwolenie na wejscie na ten obiekt.



Szukamy jak najwiekszej ilo?ci uczestników ze wzgledu na tak wielki teren



Fotki obiektu sa na stronie w dziale BUDYNKI------------------------------------------------------------------------------









1. RZE?NIK

2. KASZTAN

3.

4.

5.

.

.

.





Witam, wydaje mi sie ze 13 powinnismy cos zagrac nie wiem co wy ...
57635 284

!!! WAZNE !!! Zbieramy kase na Sprezarke HP !!! WAZNE !!!


Jak każdy wie powietrze cos kosztuje. Wspólnie ustaliśmy zbiórkę pieniędzy na sprężarkę która będzie dla wszystkich dostępna za darmo. Zbiórka jest dowolna, każdy daje ile może.
Sprawa ta jest na tyle ważna ze musi uzbierać się dość spora kwota aby podjąć jakiekolwiek decyzje i szukać ofert.


Warunki korzystania ze sprężarki: OBECNIE JEJ NIE POSIADAMY
- darmowego ładowania butli małych w sklepie oraz butli na grze w zakresie butli matek posiadanych przez nas na własność
- Dostęp do wspólnych butli matek o ile nie koliduje to grami lokalnymi.


Warunki ofert spełniających zakup sprężarki
- nowe urządzenie z polską gwarancją ze względu na serwis i specyfikację urządzenia i pracy na wysokim ciśnieniu
- elektryczna lub spalinowa
- ciśnienie 300 barów
- duża wydajność
- praca non stop min 4-5 godzin bez odpoczywania
...
39817 222

Lista WPŁAT na STALINGRAD


Aktualizacja 24.02.2006 godzina 15,10

DO 24.02.2005 PIĄTEK OBOWIAZUJE WPISOWE W KWOCIE 70 PLN

Identyfikatory, folie na loadery oraz butle HP bede rozdawane w namiocie z KULKAMI.
Kazda osoba proszona jest o zgłoszenie sie do namiotu i podanie swoich danych z przelewu.

Osoby ktore juz zaplacily za impreze
ECHO TEAM
1. PaulBeaker
2. exx
3. WW
4. remek
5. Piotr Peugot
6. Smoll
7. Górnik
8. Kondzio+
9. Kubaci+
10. Kruk
11. zoltar
12. Kamel +
13. Marsel +
14. PAWEŁ GÓRAS, ''GIEPE''
15. Myśliwy Łukasz
16. Szerszeń
17. Szerszeń Słwaek
18. Szerszeń Sebastian
19. Szerszeń mateusz
20. Daniel Fintek
21. Selk
22. dan
23. Wojenka 1
24. Wojenka 2[br ...
30368 0

7 grudnia gra na PGR


Witam i zapraszam na kolejną grę

Data: 7 Grudnia
Miejsce: PGR
Zbiórka: 9.00
Wyjazd 9.15
na miejscu 10.00

>> dopisek HP - oznacza zapotrzebowanie na powietrze
>>min 25 graczy aby odbyła się gra
>> wypożyczenie sprzętu www.boyztoyz.pl


Prosimy aby wpisywały sie tylko osoby na 100% które przyjadą.


UWAGA
na grze nabijamy tylko butle z aktualna LEGALIZACJĄ i europejską cechą PI


Mistrz Kiełbasy Gorące Wary zapewnia katering z opcją full servis za dopłatą


1. exx
29584 273

Jakich facetów wybieracie na mężów??


Hej chciałabym się was zapytać , na co najbardziej zwracacie uwagę przy wyborze męża???
21649 25

Dane na strone graczy ECHO TEAM


Prosze o podanie danych na strone
Bede robic aktualizacje na stronie

Imię:
Ksywa:

Sprzęt:
Marker:
Lufa:
Wyszkolenie:
Charakterystyka:

Kontakt:
mail:
gg:
mobile:

I prosze o wasze zdjecie
20751 78

Transport na Wesołą


1. Rzeznik
2.
..
..
..



prosze o wpisywanie sie jesli bedzie duzo osob bedziemy organizowac busa lub autobusa :lol:
16110 57

JEDZIEMY NA TDL 02.09


Musiałem ten tekst wrzucić do postu Mars-ela żeby wszystko było jasne :poniższe posty są wynikiem Mars-ela i mojej obecności na turnieju w Skarżysku 20.05. Jednocześnie ponizej są zapisy na ostatni turniej II Edycji TDL. ZAPRASZAM. WW.

Marsel napisał:
Podziekowania dla :
WW - za wszystko :)
Czerwonym Diablom - za przygarniecie
BPV i FRAGlesom- za after-party :)
Organizatorom - za swietna imprezke
i wszystkim innym za atmosfere i wybor celow

W skrocie :
ECHO dalo DUPY ze sie nie stawilo !!!
i tyle.
15742 68

22.11.2009 gra na PGR z ekipą z Warszawy


Proponuję większa grę na PGR.
www.battle-arena.pl
Jak będzie mniej chetnych zagramy bliżej

Zapraszamy wszystkich do zapisywania się

Wejście na teren 10 PLN
Powyżej 70 osób na powietrze będzie sprężarka
Opłacona składka na HP darmowe powietrze, osoby bez składki 10 PLN za dzień

Miejsce gry PGR
na miejscu 9.30
Start gry 10.15


1. exx
15655 99

GRANIE NA XBOX LIVE!


Zakladam temat, bo moze ktos z Was tak jak i ja gra w wolnych chwilach na 360-siatce.

wiec gdyby ktos gral to dopisac mnie do listy moj Gamertag: RZEZNIK PL

Gry w jakie gram to przedewszystkim strzelanki: Gears of War; Lost Planet, ale czasem takze NFS:CARBON czy PGR3

Jezeli ktos z Was gra niech pisze tu swoj gamertag i gry jakie gra.
15574 45

02.09.2007 gra na FABRYCE KOSMETYKÓW **** nowe miejsce *****


I doczekaliśmy sie gry na Fabryce kosmetyków czyli nowe miejsce o którym dużo pisać nie trzeba.

Zdjęcia miejsca dostępne sa pod linkiem

http://www.paintball.toya.net.pl/Kosmetyki_24.html


1. exx
15358 102

19.11.06 - Gra na terenie


Tak cos szybkie ustawki na terenie nie chca sie zebrac - tak tez daje cynk wczesniej, coby zaplanowac. Zdaje sie, ze w tym dniu jest jakas impra w Polsce, ale tych co nie jada - zapraszam do siebie na teren - tak coby pograc i polookac co ciekawego mozna podzialac z terenem.

Fotki z terenu mozna looknac na: http://www.grupax.com/galeria/2006/torsierpien/index.html

Kto sie pisze?

1.Max
15352 87

Nowa cena na wypozyczanie sprzetu


Wspólnie ze SMOLLEM ustalismy nowa cene na wypożyczanie sprzetu do gry:

Cena wynosi 50 zl za jeden dzien gry!!

Nie ukrywam ze troszke kosztów sie ponosi zwiazanych z praniem tylu ubiorów oraz konserwacja i przewozeniem sprzetu jak i korzystaniem z HP.

Cena obowiazuje od dnia 14-11-2005
14014 47

Nie pij na słońcu- skutki


http://www.youtube.com/watch?v=6u8qWYCr1Pw

Skutki spożywania alkoholu w upalne dni czasem potrafią zaskakiwać
13810 88

11.05.2008 GRA NA PGR


Zapisy już na gre 11 maja w PGR

Teren tylko PGR!!!

Zapisy na HP do piątku do 20.00


1. exx
2. sawik
3. murzyn
4-20 znajomi exx
21....
13801 99
13756 108

Pomysł na własny biznes


Ostatnio sporo czytałem o franczyzie i zainteresował mnie temat. Znalazłem nawet fajny pomysł na własny biznes - mobilna smażalnia ryb http://www.rybkodajnia.pl/ . W Łodzi chyba nie ma takiej knajpy, gdzie można by zjeść świeża rybkę więc pomysł całkiem niezły się wydaje.
13612 179

03.09.2006 - dla tych co nie jadą na TDL


A więc zapewne nie wszyscy się wybiorą na TDL wiec może mała lokalna gierka dla tych co zostaną w Łodzi i okolicach
Łaskowice może - juz dawno tam gry nie było
13261 63

Promocja na Tanie Kulki 130 zl!!! 4 worki po 500 gratis


Zrobiliśmy promocje na te tanie kulki ktore mielismy juz okazje testować

Cena PROMOCYJna za karton 130 zl

Promocja trwa tylko 7 dni.
Cena dla EchoA jeszcze lepsza :)

Kulki jak za ta cene maja wgniotki, czasem wiecej oliwy, czasem jest jakas kulka zdeformowana, wystarczy mala selekcja.


Mamy w sklepie do rozdania CZTERY worki po 500 szt gratis tych kulek.
Kto pierwszy dotrze do nas sklepu dostaje je GRATIS.
Jedna osoba moze dostac tylko 1 worek.


Kulki dajemy po wypowiedzieniu HASLA w sklepie
"BOLĄ MNIE KULKI....... potrzebuje nowe !!!"
12250 38

HOKEJ NA LODZIE


Zapraszamy wszystkich na Lodowisko Retkinia we wtorkowy wieczór. Będziecie mieli okazję zobaczyć jak wygląda hokejowy trening a także zrobić sobie zdjęcia z naszą drużyną Emotikon smile
Do zobaczenia !
12196 3

Lista na identyfikatory


W temacie proszę zapisywanie sie na identyfikatory, kto oczekuję na wydanie ID.
Identyfikatory będę robił raz na jakiś czas i podawał tu informacje czy są gotowe do odebrania

Lista osób których brakuje informacji do wydania ID
http://www.forumpaintball.pl/porzadek-z-lista-wplat-na-sprezarke-vt3272.htm#43631


Lista osób bieżących oczekujących na identyfikatory

Selk
Szewcu
elpaso
Gryzzli brak imienia i nazwiska proszę na priva info
Pisselo
Przemo brak imienia i nazwiska proszę na priva info

Jeśli o kimś zapomniałem proszę sie zapisać
11542 72

28.03.2010 gra na retkini w Łodzi


Gra na sprawdzonym terenie w samej łodzi

Hurtownia - Retkinia
http://www.forumpaintball.pl/hurtownia-retkinia-vt3303.htm#43872

1. exx HP min 20 osób
10711 67

Trening na hali w Łodzi


W sobotę 18 października odbedzie się trening na hali w DPSie. Spotkanie o 18 na stacji Bliska w Aleksie (moja lokalizacja jest tam ustawiona). Zapraszam chetnych do zapisywania tu na forum! - koszt 25zł od osoby (strzelamy reballami).
10645 85

Identyfikatory na wesola!!


Witam

mysle ze najwyzszy czas wziasc sie do roboty odnosnie naszywek. Znalazlem aukcje http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=93049708


bede zamiawial naszywki i zbieram liste osob ktora bedzie je chciala

sa zdecydownie lepiej wykonane niz te o ktorych byla mowa w innym temacie

jak narazie jest nas dwoch

1. kubacci , napis : KUBACCI x 4 sztuki
2. kondzio , napis : KONDZIO x 2 szt.
3...................................

jesli bedzie nas wiecej napisze do kolesia ustale wszystko i podam wam konto moje na forum wplacicie kaske i zamowie w niedziele aby koles w poniedzialek wyslal!

jesli ktos ma ochote to proponowal bym zrobic to jak najszybciej bo wesola tuz tuz..

aha przypominam w sobote wieczorem liste zamykam
10442 33

KONKURS NA WESOŁEJ


Panowie bedziemy brygada moherowych beretów! więc może karzdy obowiązkowo beret + jakas stara kieca i sweterek (albo coś innego co dewoty noszą :mrgreen: ) :) a jak kto cos jescze wymyśli to bedzie smieszniej :!: :!:
co wy na to :?: :?:

Szczegóły konkursu są dalej, bierzmy się za robotę.
10105 33








Statystyki wizyt z innych stron
Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
powered by PhpBB by Przemo, modified by ixdude.com
.
.