Forum Łódź, Paintball Łódź, Quady Łódź, Snowboard Łódź     BlogiBlogi      Szukaj     Formularz kontaktowy Formularz kontaktowy      Regulamin      Mapa Google      Kalendarz      Użytkownicy      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości ·

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: na, pomysl, prezent, rocznicowy, urodzinowy, walentynkowy

Pomysł na urodzinowy, walentynkowy, rocznicowy prezent ;)
Autor Wiadomość
reszkov
pornoMASKOTKA

Dołączył: 16 Sty 2015
Posty: 1

Points: 10
Wysłany: Pią Sty 16, 2015 13:28 Pomysł na urodzinowy, walentynkowy, rocznicowy prezent ;)


Od zawsze wiadomo że najlepszym prezentem dla kobiety jest biżuteria, dlatego też proponuję stronę z luksusowa biżuteria http://www.domjubilerski.aia.pl/
Ostatnio zmieniony przez reszkov Pią Sty 16, 2015 13:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kormas
pornoMASKOTKA

Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 85

Points: 422
Wysłany: Pią Cze 19, 2015 22:40 


Czy ja wiem moja dziewczyna np. nie przepada za biżuterią i uważa, że są to pieniądze wyrzucone w błoto. W zasadzie jak wejdziesz sobie na Toys 4 Boys jest to sklep z prezentami, dla każdego praktycznie to można znaleźć dużo fajnych rzeczy zarówno jako upominek jak i takich bardziej techniczych jak samolocik sterowany przez telefon - http://toys4boys.pl/ na pewno warto sobie zapisać adres jak ktoś lubi sprawiać innym prezenty.
 
 
olenka1992
pornoMASKOTKA

Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 26

Points: 152
Wysłany: Nie Lut 07, 2016 21:39 


Na walentynki moim zdaniem najlepiej jest pójść gdzieś razem do restauracji. Wiele jest takich miejsc, gdzie organizują z okazji tego świeta różne atrakcje, np https://www.facebook.com/events/516617028509908/
 
 
wiola438
Ex Terminator

Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 359

Points: 1658
Wysłany: Nie Maj 29, 2016 16:58 


Może jakiś film z życzeniami? Albo śmieszną scenką z życia? To taki kreatywny, ale bardzo wdzięczny prezent. Można o takie realizacje popytać na przykład w http://ubileones.pl/ Na pewno, coś doradzą, jeśli sami nie będą w stanie zrealizować.
 
 
pawelM
pornoMASKOTKA

Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 98

Points: 396
Wysłany: Pią Lip 29, 2016 20:31 


Zawsze można wybrać jakieś kosmetyki na prezent https://www.amfora.pl/wia...la-kobiet/2835/ Akurat dobre zawsze są chętnie widziane.
 
 
majka34
Lachon

Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 196

Points: 856
Wysłany: Pon Lis 21, 2016 20:03 


Ja zaś bym stawiała na teatr. Kupno takich biletów na komedie było by fajnym prezentem. Trochę kultury każdemu się przyda. Fajne propozycje mają na: https://teatrkomedia.pl/repertuar/ . Wiele ciekawych propozycji znajdziecie coś dla Siebie.
 
 
prownik
Lachon

Dołączył: 18 Lip 2016
Posty: 197

Points: 832
Wysłany: Wto Gru 06, 2016 13:35 


Wiem, ze każda kobieta marzy o biżuterii a konkretnie o takich pierścionkach zaręczynowych https://slojewski.pl/ . Ja swojej żonie oświadczyłem się już z 8 lat temu ale może na jakiegoś kawalera teraz czas ? :) Takie złoto i brylanty bardzo konkurują z bransoletkami czy kolczykami :)
Ostatnio zmieniony przez prownik Wto Gru 06, 2016 13:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
manola
Lachon


Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 151

Points: 642
Wysłany: Pią Gru 09, 2016 14:46 


Idealnym prezentem dla faceta na każdą okazję jest voucher http://motoprezent.pl/jaz...wybranym-autem/ na jazdę sportowym samochodem, a można też wybrać jakiś fajny kurs jeśli facet interesuje się rajdami albo driftem :grin:
 
 
dominikgala9
pornoMASKOTKA

Dołączył: 19 Gru 2016
Posty: 50

Points: 200
Wysłany: Czw Sty 12, 2017 16:41 


A może takie degustacje whisky? Widziałem coś takiego tutaj: http://degustacjeindywidualne.pl i się zastanawiam, ale to chyba ciekawy prezent.
_________________
trener personalny katowice http://bodyfactory-trener.pl/
 
 
meris
Lachon

Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 128

Points: 530
Wysłany: Czw Sty 19, 2017 14:45 


Koniecznie zabierzcie swoje drugie połówki do Wrocławia. To piękne miasto zakochanych warto je zwiedzić a następnie wybrać Q Hotel Plus Wrocław się do tego hotelu. Obiekt, wydał specjalną ofertę promocyjną na walentynki dla zakochanych par. Na stronie hotelu można przeczytać co w takim pakiecie się znajduje. Moim zdaniem Warto spędzić te dni w takim piękny obiekcie.
 
 
Felcia12
pornoMASKOTKA

Dołączył: 29 Gru 2016
Posty: 39

Points: 156
Wysłany: Czw Sty 19, 2017 20:26 


A może jakiś obraz? Przykładowo Tadeusz Dominik ma interesujące obrazy do nabycia tutaj http://www.desamodern.pl/artysci/tadeusz-dominik
 
 
dominikgala9
pornoMASKOTKA

Dołączył: 19 Gru 2016
Posty: 50

Points: 200
Wysłany: Sob Sty 21, 2017 16:47 


Na pewno warto też z okazji walentynek odwiedzić Kraków. Noclegi w okolicach Krakowa oferuje to miejsce http://www.chocholowydwor.pl więc może warto sprawdzić ceny i dostępność.
_________________
trener personalny katowice http://bodyfactory-trener.pl/
 
 
klimpur88
pornoMASKOTKA

Dołączył: 21 Lip 2016
Posty: 19

Points: 106
Wysłany: Pon Sty 23, 2017 16:01 


Drogie Panie (bo jak widzę, w większości wypowiadają się kobiety) - czy na walentynki naprawdę prezent musi być aż tak drogi?! Zastanawiałem się nad tym i trochę to się kłóci mi z tym, co sobie wyobrażałem o tego typu okazjach. Przecież to nie boże narodzenie! Szukam pomysłu na taki prezent, ale właśnie coś tańszego, a przy tym bardziej hmm indywidualnego! Cieszę się jednak, że są tutaj w większości panie - co byście pomyślały, gdybyście na walentynki dostały kartki z wspólnymi zdjęciami - coś takiego: https://fotojoker.pl/fotokartki.html? zastanawiam się nad zakupem dla mojej lubej i nie wiem tylko czy to jest wpasowane w Wasze (generalnie) gusta :oops: może któraś się wypowiedzieć?

dzięki!
 
 
meris
Lachon

Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 128

Points: 530
Wysłany: Wto Sty 24, 2017 16:35 


Jest tyle ciekawych prezentów na walentynki, tylko ten czas tak szybko goni. Najlepiej zainwestować w jakąś odzież np koszulkę tematyczną na walentynki https://stimago.pl/dla-zakochanych . Mnie najbardziej podoba się koszulka z kłódkami, jest fajna i nadruk wyjątkowy. Co do jakości asortymentu to o to martwić się nie trzeba :)
 
 
mimoza
Lachon

Wiek: 32
Dołączył: 15 Wrz 2016
Posty: 152
Skąd: Lublin

Points: 732
Wysłany: Sro Sie 09, 2017 22:40 


Dla osob ceniacych sobie aktywnosc fizyczna polecam np. koszulke termoaktywna. Jak ja wybrac? Przeczytajcie http://portal.bikeworld.p...oaktywna_wybrac i z pewnoscia bedzie Wam latwiej. Odziez termoaktywna jest super, swietnei sie sprawdza i na pewno wielu osobom bardzo przypadnie do gustu!
_________________
I'm going on an adventure!
 
 
mimoza
Lachon

Wiek: 32
Dołączył: 15 Wrz 2016
Posty: 152
Skąd: Lublin

Points: 732
Wysłany: Sro Sie 09, 2017 22:41 


Dla osob ceniacych sobie aktywnosc fizyczna polecam np. koszulke termoaktywna. Jak ja wybrac? Przeczytajcie http://portal.bikeworld.p...oaktywna_wybrac i z pewnoscia bedzie Wam latwiej. Odziez termoaktywna jest super, swietnei sie sprawdza i na pewno wielu osobom bardzo przypadnie do gustu!
_________________
I'm going on an adventure!
 
 
adasiowiec
pornoMASKOTKA

Wiek: 32
Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 50
Skąd: Łódź

Points: 240
Wysłany: Wto Sie 15, 2017 23:59 


Ja mojej żonce na prezent walentynkowy albo rocznicę zawsze funduję jakieś wyjście do kosmetyczki czy spa - zawsze jest zadowolona :D a dzieciorkowi organizujemy fajne przyjęcie urodzinowe i jest radość nie z tej ziemi. Ostatnio robiliśmy w cotton mill na tymienieckiego i młodemu się tak spodobało, że już kazał zaklepać termin na przyszły rok, więc naprawdę miejsce godne polecenia :)
 
 
juula
Lachon

Dołączył: 17 Maj 2017
Posty: 171

Points: 708
Wysłany: Pią Sie 25, 2017 23:52 


Myślę , że na urodzinach nie może zabraknąć tortu :) Zresztą walentynki też przydało by się osłodzić ::) Tak jak ja chciałam upiec mojemu chłopakowi sernik ponieważ go uwielbia i chciałam go zrobić właśnie na walentynki :) No , ale niestety mi nie wyszedł , więc szybko kupiłam go w cukiernia łódź , bardzo jemu smakował , więc od tamtej pory bardzo często ją odwiedzamy :) Dlatego wiem ,że mają pyszne ciasta , ciasteczka oraz torty . Więc jeśli będziesz potrzebować słodkości to koniecznie się tam wybierz.
Ostatnio zmieniony przez juula Nie Sie 27, 2017 16:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
kalump
Lachon


Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 168
Skąd: Piła

Points: 780
Wysłany: Sob Sie 26, 2017 10:28 


możesz tez kupić komponenty na https://dobizuterii.pl/ i stworzyć własną, niepowtarzalną biżuterię dla tej drugiej osoby. Myślę, e to mega pomysł
_________________
Wąż nie zmieni swojej krętej natury, nawet kiedy się wśliźnie w prostą rurę bambusową.
 
 
Klementyna65
Lachon

Dołączył: 19 Cze 2016
Posty: 145

Points: 608
Wysłany: Sro Wrz 06, 2017 00:50 


Ja ostatnio wybralam paletke cieni z http://alilla.com dla mamy :) cieniami jest zachwycona bo sa bardzo trwale i dobrze napigmentowane, a co do tego ta drewniana paletka!
 
 
Wikmaz
pornoMASKOTKA

Dołączył: 12 Sty 2017
Posty: 59

Points: 278
Wysłany: Sro Lis 01, 2017 11:53 


Moim zdaniem, świetnym pomysłem na prezent są telewizory oled https://www.videotesty.pl...wysokiej-polki/. Stylowy, porządnie wykonany upominek :)
 
 
habibi78
pornoMASKOTKA

Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 69

Points: 298
Wysłany: Pon Lis 13, 2017 16:18 


Jak nie mamy pomysłu na prezent, to zawsze zostaje coś bezpiecznego. Jak choćby obraz z jakąś sentencją - http://obrazynasciany.pl/obrazy/sentencje/ Coś co pozytywnie nastawi i doda motywacji. Każdy lubi taki prezent.
 
 
goskaboska
Lachon

Dołączył: 26 Wrz 2017
Posty: 108

Points: 444
Wysłany: Sro Gru 13, 2017 17:00 


A moze zestaw jakis porzadnych dermokosmetykow? Mysle, ze to ucieszyloby kazda kobiete :) Sama dostalam ostatnio od partnera komplet z https://www.topestetic.pl/is-clinical <3 jest wspanialy. W zyciu nie mialam tak swietnych kosmetykow :)
 
 
adam1974
pornoMASKOTKA

Dołączył: 13 Gru 2017
Posty: 2

Points: 8
Wysłany: Pią Gru 15, 2017 09:16 


Zaimponuj bliskiej Ci osobie kreatywnością, podaruj nietuzinkowy prezent! Kup dla niej voucher na profesjonalną sesję zdjęciową, pozwól aby poczuła się wyjątkowo i mile spędziła czas pod okiem zawodowców, którzy wydobędą z niej naturalne piękno. To prezent, który będzie cieszył przez lata przywołując miłe wspomnienia i wspaniałe chwile.
Zapraszamy do kontaktu - tel. 730 101 014
http://tomaszpawlakfotogr...a-prezent-lodz/
http://multiarte.com.pl/
 
 
etienn
pornoMASKOTKA

Dołączył: 29 Gru 2017
Posty: 48

Points: 192
Wysłany: Sob Gru 30, 2017 00:39 


Ja bym poszła w jakiś fajny gadżet, w Teletorium sporo fajnych mają.
 
 
elles
pornoMASKOTKA

Dołączył: 27 Sty 2018
Posty: 46

Points: 184
Wysłany: Nie Sty 28, 2018 02:10 


etienn napisał/a:
Ja bym poszła w jakiś fajny gadżet, w Teletorium sporo fajnych mają.
No właśnie, może jakieś słuchawki, okulary 3d?
 
 
elvire
pornoMASKOTKA

Dołączył: 26 Lut 2018
Posty: 31

Points: 130
Wysłany: Pon Lut 26, 2018 13:46 


Okulary vr to faktycznie może być ciekawy prezent. Ja bym dorzuciła też na przykład powerbank z lusterkiem, dla kobiet na pewno mega przydatny :) https://www.teletorium.pl...ose-gold/75479/
 
 
ruthie
pornoMASKOTKA

Dołączył: 25 Mar 2018
Posty: 23

Points: 92
Wysłany: Nie Mar 25, 2018 01:56 


elvire napisał/a:
Okulary vr to faktycznie może być ciekawy prezent. Ja bym dorzuciła też na przykład powerbank z lusterkiem, dla kobiet na pewno mega przydatny :) https://www.teletorium.pl...ose-gold/75479/

Ten powerbank jest naprawdę fajny, ja go mam i bardzo często go używam.
 
 
hayleah
pornoMASKOTKA

Dołączył: 30 Kwi 2018
Posty: 38

Points: 158
Wysłany: Pon Kwi 30, 2018 12:25 


Ja bratu kupiłam klawiaturę gamingową https://www.teletorium.pl...mon-king/92287/ i młody bardzo się z niej ucieszył :)
 
 
bolek
pornoMASKOTKA

Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 5

Points: 20
Wysłany: Pon Maj 14, 2018 19:02 


A telefon? Czy ktoś z Was kupuje telefon na prezent?
_________________
telefony
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  







Statystyki wizyt z innych stron
Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
powered by PhpBB by Przemo, modified by ixdude.com
.
.