Forum Łódź, Paintball Łódź, Quady Łódź, Snowboard Łódź     BlogiBlogi      Szukaj     Formularz kontaktowy Formularz kontaktowy      Regulamin      Mapa Google      Kalendarz      Użytkownicy      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości ·

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Gdzie dobrze wyposażyć biuro?
Autor Wiadomość
landrynka
Lachon

Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 120

Points: 512
Wysłany: Sob Gru 31, 2016 16:42 


Rozumiem, że poszukujesz również dobrych mebli do firmy? Prócz regałów, komód czy półek na dokumenty, niezbędne będą także biurka czy fotele dla pracowników. Szukając fotela najlepiej przyjrzeć się nie tylko jego wyglądowi ale również sprawdzić czy posiada możliwość regulacji - nie tylko siedziska typu góra i dół ale również wychylenia oparcia, podparcia pleców i głowy albo dobrego ustawienia podłokietników. Tu spokojnie znajdziesz porządne modele: http://homlando.com/meble...racownicze.html
I co fajne, ten sklep do końca 2016 r. oferuje darmowe wysyłki zamówionych produktów. Kompleksowo wyposażysz więc swoje miejsce pracy!
 
 
Sroka
pornoMASKOTKA

Dołączył: 21 Cze 2016
Posty: 55

Points: 226
Wysłany: Nie Lut 05, 2017 22:12 


Zerknij sobie na stronę https://www.morele.net/wi...czy-warto/4044/ gdzie znajdziesz idealne urządzenia biznesowe do swojego biura. Ma bardzo dobre parametry techniczne oraz niski pobór energii. To jest najnowszy model, pojawiło się już kilka jego wersji w sklepach.
 
 
Romeq77
Lachon

Dołączył: 06 Lis 2016
Posty: 112

Points: 476
Wysłany: Pią Lut 10, 2017 15:57 


Zależy, czym się zajmujesz. Jeśli masz coś wspólnego z odzieżą, lub modą, to z całą pewnością będą Ci potrzebne takie rzeczy jak http://www.pakowyposazeni...kty/produkt/686 Bez nich nie dasz rady odpowiednio wyeksponować Twoich kolekcji. Wybierz takie, które będą Ci potrzebne.
 
 
kapsel
Lachon

Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 182

Points: 794
Wysłany: Sob Mar 11, 2017 19:04 


A macie w swoich biurach urządzenia do dystrybucji napojów? Ja uważam, że to świetny pomysł. Zwłaszcza w sezonie letnim, gdy można zamontować urządzenie z zimnymi napojami: http://zautomatu.pl/do-zimnyych-napojow.html
Myślę, że taki wydatek pracownicy bardzo docenią. Na pewno będzie praktyczne wykorzystywany :) Co sądzicie o takim pomyśle?
 
 
Arietta
Lachon

Dołączył: 06 Paź 2016
Posty: 217

Points: 1462
Wysłany: Pon Mar 27, 2017 18:00 


Genialne meble znajdziecie tutaj https://sklep-meblowy-gama.pl/pl/
 
 
Misiaki
Lachon

Dołączył: 07 Paź 2016
Posty: 178

Points: 724
Wysłany: Czw Kwi 20, 2017 18:05 


Myślę, że najlepiej jest zaglądać do standardowych sklepów z meblami.
Nie zapomnij też o zakupie podkładki pod krzesła by nie rysować podłogi. Wiele osób o tym zapomina, a jest to bardzo istotne. Nie jest to drogie więc warto zainwestować :)
 
 
Dana78
pornoMASKOTKA

Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 43

Points: 190
Wysłany: Nie Kwi 23, 2017 15:39 


Moim zdaniem warto biuro wyposażyć w pudła archiwizacyjne. Widziałam takie na: http://archiwizacjadokume...stej-archivboxy . Potem archiwum takich dokumentów w firmie sprawdza się pod wieloma względami rewelacyjnie.
 
 
kapsel
Lachon

Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 182

Points: 794
Wysłany: Pon Kwi 24, 2017 20:47 


Na pewno na rynku znajdziesz sporo firm, które oferują dobre jakościowo i funkcjonalne meble do biura. Pamiętaj tylko o jednym drobiazgu - podłogi mogą bardzo zniszczyć się i porysować od metalowych kółek foteli. By uniknąć takiej sytuacji, zabezpiecz podłogę kładąc na nich maty pod fotele . Są wykonane z trwałych i odpornych materiałów typu PCV. Ja polecam.
 
 
vaupe
Kononowicz

Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 944

Points: 3776
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: Wto Kwi 25, 2017 12:05 


W Ikei można biuro wyposażyć.
 
 
DanielaMT77
pornoMASKOTKA

Dołączył: 09 Kwi 2017
Posty: 14

Points: 56
Wysłany: Wto Kwi 25, 2017 17:16 


Może zajrzyj do sklepu https://meble-arcadia.com/ , znajdziesz tam bardzo eleganckie i praktyczne meble metalowe. Jest tam bardzo wiele propozycji nie tylko do biura, ale także do różnych przedsiębiorstw, czy pomieszczeń biznesowych. Polecam Ci głównie zajrzeć na biurka i szafki na komórki i laptopy.
Ostatnio zmieniony przez DanielaMT77 Wto Kwi 25, 2017 17:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Vopol
Lachon

Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 109

Points: 464
Wysłany: Wto Kwi 25, 2017 19:04 


W biurze na pewno grunt to porządny sprzęt komputerowy. Jeżeli chodzi o laptopy to w biurze na pewno dobrze sprawdzi się ten laptop apple - https://www.morele.net/wi...echniczne/4244/ . Zerknijcie sobie na parametry, ma je naprawdę wysokie.
 
 
maksik
Lachon

Wiek: 30
Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 129

Points: 708
Wysłany: Wto Maj 30, 2017 10:24 


Do biura to najlepiej kupić laptopy biznesowe które są na pewno dużo wydajniejsze i wygodniejsze do pracy poza biurem. Ja kupowałam https://e-b4b.pl/Notebooki-c49. Ale myślę, ze w większych sklepach też je dostaniesz.
Ostatnio zmieniony przez maksik Pią Cze 16, 2017 12:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
ZłaKrólowa
pornoMASKOTKA


Dołączył: 30 Mar 2017
Posty: 13

Points: 70
Wysłany: Sro Maj 31, 2017 09:28 


Komputery biznesowe kupuje się w firmach obsługujących sektor biznesowy, z odpowiednią wersją systemu operacyjnego i programów. Ja firmę zaopatrzyłam w https://e-b4b.pl, kupiłam laptopy ThinkPad z serii L.
Ostatnio zmieniony przez ZłaKrólowa Sro Maj 31, 2017 09:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
madziulka_
pornoMASKOTKA

Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 44

Points: 184
Wysłany: Wto Cze 20, 2017 16:00 


W biurze na pewno nie może zabraknąć dobrej drukarki. Sama mam firmę i wiem, ile nieraz dokumentów trzeba wydrukować. Tusze i tonery do różnych modeli drukarek można tu kupić https://ale.pl/1061-materialy-eksploatacyjne .
 
 
Sylwianaa
Lachon

Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 156

Points: 666
Wysłany: Pią Cze 23, 2017 17:48 


Co musi byc w kazdym biurze? Niestety, niszczarka do dokumentow. Pomimo XXI wieku i komputeryzacji, nadal mamy w kazdej firmie/biurze mase papierow. Czesc z nich nie powinna dotrzec do niepowolanych osob, dlatego trzeba je niszczyc tak, aby nie dalo sie ich odczytac. Sluza do tego niszczarki - roznej klasy tajnosci - mozna je zakupic np w firmie: http://avarus.pl/produkty/niszczarki-dokumentow/ - od zwyklej, najprostszej, do takiej, ktora ma najwyzsza klase tajnosci i potrafiaca nawet cala ryze papieru na raz zniszczyc.
 
 
Arietta
Lachon

Dołączył: 06 Paź 2016
Posty: 217

Points: 1462
Wysłany: Wto Cze 27, 2017 10:55 


Zerknij na meble biuro w tym sklepie https://sklep-meblowy-gama.pl/pl/
 
 
KarolinaMM
pornoMASKOTKA

Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 38

Points: 168
Wysłany: Nie Lip 02, 2017 17:06 


Z takich ze średniej półki to polecam ten model -- https://www.morele.net/wi...-recenzja/4680/ Około 4-5 tys, ale dla tych parametrów myślę, że warto.
 
 
beatrix
Lachon

Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 269

Points: 1170
Wysłany: Nie Lip 30, 2017 21:40 


Jeśli chodzi o zakup drukarek do firm, to na pewno tutaj http://drukwfirmie.pl/477...zedzic-na-druku znajdziecie wiele cennych informacji. Jest tam opisane przede wszystkim w jaki sposób zoptymalizować koszty wydruku. Może się okazać, że jest to naprawdę spora suma.
 
 
jackwelss39
pornoMASKOTKA

Dołączył: 14 Mar 2017
Posty: 20

Points: 84
Wysłany: Wto Sie 01, 2017 12:03 


Jest masa sklepów oferujących wyposażenie do biura, głównie w meble biurowe jak widać. Coś na pewno sobie dobierzecie według własnych preferencji. Jednak niezależnie od rodzaju prowadzonej firmy i ilości pracowników warto zainwestować w dystrybutory wody od https://yazamco.com.pl/dystrybutory-wody.html . U mnie stoi jeden i wszyscy sobie bardzo to chwalą. Można szybko i wygodnie dostać wode, idealna opcja na temperatury takie jak dzis:)
 
 
adwoj
pornoMASKOTKA

Dołączył: 18 Maj 2016
Posty: 64

Points: 292
Wysłany: Sro Sie 09, 2017 11:34 


Jeśli chodzi o akcesoria biurowe to ja zamawiam wszystko przez internet. Jest najtaniej, najszybciej i najwygodniej ;) Porównuję sobie ceny danego produktu w rankingach sprzedaży. Ostatnio np. kupowałem zapas nożyczek i kierowałem się rankingiem http://atptc.com/nozyczki/ . Wolę takie zakupy niż w normalnych sklepach.
 
 
Bazinga
pornoMASKOTKA

Dołączył: 10 Cze 2016
Posty: 42

Points: 172
Wysłany: Pon Sie 14, 2017 00:15 


Zależy w co chcesz wyposażyć. Jeśli np sprzęt komputerowy to polecam Apple i Logitech. Mam iMaca, MacBooka w pracy, do tego myszkę Logitech MX Master 2S i to combo jest perfekcyjnie dobrane.
Apple działa tak płynnie jak tylko się da, myszka pozwala pracować na obu komputerach jednocześnie, przenosić między nimi dane (w tym się zakochałem), jest bezprzewodowa no i pracuje nawet 70 dni na jednym łądowaniu. http://www.logitech.com/p...-2s-flow?crid=7
Ostatnio zmieniony przez Bazinga Pią Sie 18, 2017 00:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Agusiek55
pornoMASKOTKA

Dołączył: 27 Maj 2017
Posty: 20

Points: 80
Wysłany: Wto Sie 29, 2017 13:02 


Zobaczcie sobie równiez co ciekawego oferuje firma http://www.grawernia.pl/k...i-na-drzwi.html znajdziecie u nich grawerowane wizytówki na drzwi, szyldy i inne tabliczki. Mysle ze w kazdy biurze, tym wiekszym jak i mniejszym takie elementy wystroju sie przydadzą
 
 
landrynka
Lachon

Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 120

Points: 512
Wysłany: Wto Wrz 19, 2017 10:06 


Skoro już mowa o tuszach i tonerach do drukarki, to wiem, że zamienniki w mojej firmie zamawia się tutaj: https://ale.pl/1061-materialy-eksploatacyjne . To zdecydowanie dużo bardziej korzystna opcja niż kupowanie oryginałów. Gdybyście szukali dobrego sklepu z takimi materiałami, to ten jest bardzo ok.
 
 
zośka32
pornoMASKOTKA

Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 30

Points: 120
Wysłany: Wto Wrz 19, 2017 21:38 


biurko, fotel, półki i komode do biura kupowałam za jednym zamachem w salonie agaty. Lubie bardzo klasyczne rozwiazania a tutaj udalo sie tez za sugestiami sprzedawcy, wtracic w caly zamysl aranżacji troche nowoczesnosci
 
 
Olga3
pornoMASKOTKA

Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 42

Points: 176
Wysłany: Nie Wrz 24, 2017 19:13 


Przyda się też ekspres do kawy, z którego będą mogli korzystac pracownicy. W http://yazamco.com.pl/ekspresy-do-kawy.html mają w ofercie ekspresy przeznaczone do intensywnego użytkowania. Na kawę nie trzeba długo czekać z takim ekspresem.
 
 
MichałM40
Ex Terminator

Wiek: 42
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 348
Skąd: Łódź

Points: 1472
Wysłany: Pon Wrz 25, 2017 09:54 


Warto przede wszystkim patrzeć na parametry i wydajność poszczególnych sprzętów. Okazuje się, że często komputery do gamingu najlepiej się nadają, właśnie ze względu na wysokie osiągi. Warto zajrzeć na http://gameplatform.pl/ko...etowe-premiera/ i samemu się o tym przekonać.
 
 
Thor22
pornoMASKOTKA

Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 37

Points: 174
Wysłany: Pon Wrz 25, 2017 18:16 


Myślę, że w przypadku wystroju biura fajnie jest zainwestować w kamień dekoracyjny. Nada on naszemu wnętrzu charakteru i prestiżu. Można sobie zerknąć na różnego rodzaju aranżacje np tutaj - https://www.stonemaster.pl/. Myślę, że to bardzo fajna opcja :) Szczególnie w biurze w którym gości się kontrahentów coś takiego może być dobrym rozwiązaniem.
 
 
elabarbara
pornoMASKOTKA

Dołączył: 28 Mar 2017
Posty: 30

Points: 130
Wysłany: Wto Wrz 26, 2017 12:13 


Obecnie to chyba nie nowość ale top firma z meblami to http://www.biuroimeble.com.pl/ Tam maja bardzo ciekawe meble biurowe. Osobiście wyposażyliśmy tam kilka pokoików biurowych i jesteśmy zadowoleni z efektu. Dodatkowo są na prawdę solidne.
 
 
adik356
Lachon

Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 113

Points: 572
Wysłany: Pią Wrz 29, 2017 15:18 


Jak mowa o sprzętach to warto zerknąć na propozycje na: https://aukcje.efl.com.pl/AuctionList/Komputery-biuro-telekomunikacja . Mają tam wiele ciekawych propozycji różnego rodzaju. Co o tym sądzicie.
 
 
Kimch
pornoMASKOTKA

Dołączył: 04 Paź 2017
Posty: 1

Points: 4
Wysłany: Sro Paź 04, 2017 08:45 


Dobre wyposażenie biura to przede wszystkim profesjonalne oświetlenie, zapewniające duży komfort w pracy, jak i wpasowujące się w ogólny wystrój firmy. Przy doborze dobrze jest pamiętać o tym aby postawić na właściwego producenta oświetlenia - takim jak na przykład http://www.lugbox24.com/. Ich kolekcje opraw oświetleniowych zdecydowanie wpasują się w aranżacje wielu pomieszczeń biurowych.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  







Statystyki wizyt z innych stron
Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
powered by PhpBB by Przemo, modified by ixdude.com
.
.