Forum Łódź, Paintball Łódź, Quady Łódź, Snowboard Łódź     BlogiBlogi      Szukaj     Formularz kontaktowy Formularz kontaktowy      Regulamin      Mapa Google      Kalendarz      Użytkownicy      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości ·

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: 01, 2009, 25, byc, cieplo, kolejne, ma, pgr, strzelanko

Przesunięty przez: Moderator
Sob Maj 30, 2015 16:18
25.01.2009 Kolejne strzelanko ma byc ciepło PGR
Autor Wiadomość
arson
Lachon
I'lov this game


Marker: Ego TEN
Team: FOREST HUNTERS
Quad: KINGQUAD LT-A 750
Wiek: 38
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 120
Skąd: Plock

Points: 140
Wysłany: Wto Sty 20, 2009 09:33 25.01.2009 Kolejne strzelanko ma byc ciepło PGR


1-5 Forest Hunters

Miejsce gry PGR
Jeżeli te miejsce zostanie to bedzie nas wiecej
_________________
arson
Ostatnio zmieniony przez Sabrina Wto Sty 20, 2009 20:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
exx
Ranga


Marker: każdy możliwy
Team: POLAND
Deska snow: LIB TECH only
Quad: 700 Yamaha
Tel:: 533 004 138
Łyżwy: VAPOR X70
Kij: VAPOR X70
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2004
Posty: 6934
Skąd: Łódź

Points: 16394
Wysłany: Wto Sty 20, 2009 10:15 


Jak ma byc cieplo to fajnie :)
Ja zobacze jak z robota
_________________

  • www.battle-arena.pl - poligon do gry
  • Sklep paintball Łódź - wszystkie produkty do paintballa
  • Wypożyczalnia paintball Łódź - Tippmanny, BT, IONY, ETEKI
  • HP paintball Łódź- ładowanie butli do 4500 PSI, butle matki, małe butle HP
  • Serwis paintball Łódź
  • www.paintball-lodz.pl

 
 
 
adamus
pornoMASKOTKA


Marker: ego 07 i ego09
Team: echo
Wiek: 42
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 38
Skąd: Poznań

Points: 40
Wysłany: Wto Sty 20, 2009 10:53 


jesli bedzie gierka na pgr to bede
_________________

 
 
exx
Ranga


Marker: każdy możliwy
Team: POLAND
Deska snow: LIB TECH only
Quad: 700 Yamaha
Tel:: 533 004 138
Łyżwy: VAPOR X70
Kij: VAPOR X70
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2004
Posty: 6934
Skąd: Łódź

Points: 16394
Wysłany: Wto Sty 20, 2009 12:14 


1-5 Forest Hunters
6 Adamus (HP)
_________________

  • www.battle-arena.pl - poligon do gry
  • Sklep paintball Łódź - wszystkie produkty do paintballa
  • Wypożyczalnia paintball Łódź - Tippmanny, BT, IONY, ETEKI
  • HP paintball Łódź- ładowanie butli do 4500 PSI, butle matki, małe butle HP
  • Serwis paintball Łódź
  • www.paintball-lodz.pl

Ostatnio zmieniony przez Sabrina Wto Sty 20, 2009 20:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
derrt
pornoMASKOTKA


Deska snow: santacruz duo glx
Wiek: 40
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 34

Points: 34
Wysłany: Wto Sty 20, 2009 13:10 


7-12 BLACKWATER ( włąsne HP )
_________________
life's a bitch ain't fuckin' 4 free...
Ostatnio zmieniony przez Sabrina Wto Sty 20, 2009 20:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Yankee
Lachon


Marker: gruby i czarny
Tel:: 602 31 31 34
Wiek: 109
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 126
Skąd: Łódź

Points: 218
Wysłany: Wto Sty 20, 2009 15:22 


Wygląda na to, że post jest ukierunkowany... PGR i nie ma zmiłuj :)


1-5 Forest Hunters
6 Adamus (HP)
7-12 BLACKWATER ( włąsne HP )
Ostatnio zmieniony przez Sabrina Wto Sty 20, 2009 20:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
segalisko
Lachon
Segal

Marker: ION XE
Team: brak
Tel:: 501-101-790
Wiek: 38
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 144
Skąd: Łódź

Points: 159
Wysłany: Wto Sty 20, 2009 19:01 


PGR git miejscówka też się dopisze

1-5 Forest Hunters
6 Adamus (HP)
7-12 BLACKWATER ( włąsne HP )
13 Segal(HP)
_________________
Teleportacja to miodzio akcja grunt to git lokalizacja.
Ostatnio zmieniony przez Sabrina Wto Sty 20, 2009 20:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
  segalisko
 
Toudi
pornoMASKOTKA

Marker: EGO9
Team: F.S.Z.A. Banda
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 8

Points: 11
Wysłany: Sro Sty 21, 2009 10:46 


1-5 Forest Hunters
6 Adamus (HP)
7-12 BLACKWATER ( włąsne HP )
13 Segal(HP)
14 Toudi (Dezerterzy) (moze bedzie nas wiecej)
 
 
adamus
pornoMASKOTKA


Marker: ego 07 i ego09
Team: echo
Wiek: 42
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 38
Skąd: Poznań

Points: 40
Wysłany: Sro Sty 21, 2009 10:54 


napiszcie gdzie zbiorka i o ktorej :?:
_________________

 
 
derrt
pornoMASKOTKA


Deska snow: santacruz duo glx
Wiek: 40
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 34

Points: 34
Wysłany: Sro Sty 21, 2009 19:09 


Żeby nie było wątpliwości - przed editem sabriny napisałem PGR only. Znaczy tyle, że w innej opcji odpadamy...
_________________
life's a bitch ain't fuckin' 4 free...
 
 
Sabrina
Rzeźnik

Marker: GEO / EGO Ten
Team: Madsheep
Wiek: 43
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 2510
Skąd: Łódź

Points: 2633
Wysłany: Sro Sty 21, 2009 21:23 


miejsce ustalone jest na PGR więc nie widziałem sensu żeby pisać gdzie kto chce jechać dlatego też edytowałem wszystko Jak komuś nie pasuje PGR to niech sobie założy temat z inną miejscówką
_________________
Ulung zawsze zostanie ulungiem. Zwłaszcza leśny. Paintball Łódź, Łódź paintball

 
 
 
Adam R.
pornoMASKOTKA


Marker: ION XE
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 72
Skąd: Rawa Mazowiecka

Points: 74
Wysłany: Czw Sty 22, 2009 16:08 


Pytanie do kierowców ze Skierniewic, którędy jest lepsza droga
Skierniewice-Łowicz-Piątek
czy
Skierniewice-Brzeziny-Stryków-Piątek
??
 
 
 
OZI
Lachon

Marker: Ion XE
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 102
Skąd: Ozorków

Points: 119
Wysłany: Czw Sty 22, 2009 17:00 


1-5 Forest Hunters
6 Adamus (HP)
7-12 BLACKWATER ( włąsne HP )
13 Segal(HP)
14 Toudi (Dezerterzy) (moze bedzie nas wiecej)
15.OZI (hp)
 
 
 
Darek_bax
Lachon
Bax

Marker: EGO 08
Team: ECHO ASSAULT
Wiek: 46
Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 171
Skąd: Łęczyca

Points: 175
Wysłany: Czw Sty 22, 2009 19:07 


panowie a jak wygląda sprawa HP na ta grę bo trochę głupio się gra bez powietrza
 
 
 
WOLF
Kononowicz
WOLF


Marker: ETEK+rotor
Team: G.R.D.I.
Tel:: 516621299
Wiek: 51
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 857
Skąd: ŁĘCZYCA

Points: 1219
Wysłany: Czw Sty 22, 2009 19:08 


jeśli będzie ok 20 graczy to z Łęczycy dołączy ok 4 :razz:
gołąbki dopisywać się :wink:
_________________
"czy świat się wiele zmieni kiedy z młodych gniewnych wyrosną starzy wkurwieni" Jonasz Kofta.
 
 
 
segalisko
Lachon
Segal

Marker: ION XE
Team: brak
Tel:: 501-101-790
Wiek: 38
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 144
Skąd: Łódź

Points: 159
Wysłany: Czw Sty 22, 2009 20:12 


1-5 Forest Hunters
6 Adamus (HP)
7-12 BLACKWATER ( włąsne HP )
13-14 Segal(HP) + 1(wypożyczalnia)
15 Toudi (Dezerterzy) (moze bedzie nas wiecej)
16.OZI (hp)
_________________
Teleportacja to miodzio akcja grunt to git lokalizacja.
 
  segalisko
 
BORYS
pornoMASKOTKA

Marker: DM,Rev-i
Team: Forest Hunters
Wiek: 41
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 16
Skąd: Płock

Points: 35
Wysłany: Czw Sty 22, 2009 22:19 


1-5 Forest Hunters
6 Adamus (HP)
7-12 BLACKWATER ( włąsne HP )
13-14 Segal(HP) + 1(wypożyczalnia)
15 Toudi (Dezerterzy) (moze bedzie nas wiecej)
16.OZI (hp)
17.BORYS (HP)
 
 
grooby
Lachon

Team: Fallen Angels
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 125
Skąd: Przejdź do mapy

Points: 129
Wysłany: Czw Sty 22, 2009 22:55 


1-5 Forest Hunters
6 Adamus (HP)
7-12 BLACKWATER ( włąsne HP )
13-14 Segal(HP) + 1(wypożyczalnia)
15 Toudi (Dezerterzy) (moze bedzie nas wiecej)
16.OZI (hp)
17.BORYS (HP)
18. GROOBY(potrzebny cały sprzęt)
19.DAUŁN(potrzebny cały sprzęt)
20.WOJTEK(potrzebny cały sprzęt)
sprzet zalatwie jutro w BT
o ktorej i gdzie zbiórka
 
 
Piraat
Ex Terminator
Będę brał Cię


Marker: Ego 08
Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 352
Skąd: Łęczyca

Points: 453
Wysłany: Czw Sty 22, 2009 23:03 


1-5 Forest Hunters
6 Adamus (HP)
7-12 BLACKWATER ( włąsne HP )
13-14 Segal(HP) + 1(wypożyczalnia)
15 Toudi (Dezerterzy) (moze bedzie nas wiecej)
16.OZI (hp)
17.BORYS (HP)
18. GROOBY(potrzebny cały sprzęt)
19.DAUŁN(potrzebny cały sprzęt)
20.WOJTEK(potrzebny cały sprzęt)
21.Piraat (HP)

Moim skromnym na miejscu powinniśmy być max 9 30 równo o 10 zacząć grę. Przypomnieć chciałem że teren jest płatny 10 zł i że ktoś musisz odebrać butle HP, bo sami sobie nie nadmuchamy.
_________________
To nie jest kwestia zaplecza...
Ostatnio zmieniony przez Piraat Czw Sty 22, 2009 23:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
grooby
Lachon

Team: Fallen Angels
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 125
Skąd: Przejdź do mapy

Points: 129
Wysłany: Czw Sty 22, 2009 23:12 


czyli nie ma narazie zbiorki w Lodzi? zamiesci ktos jak tam dojechac bo my nigdy tam wczesniej nie bylismy!
 
 
WOLF
Kononowicz
WOLF


Marker: ETEK+rotor
Team: G.R.D.I.
Tel:: 516621299
Wiek: 51
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 857
Skąd: ŁĘCZYCA

Points: 1219
Wysłany: Czw Sty 22, 2009 23:15 


1-5 Forest Hunters
6 Adamus (HP)
7-12 BLACKWATER ( włąsne HP )
13-14 Segal(HP) + 1(wypożyczalnia)
15 Toudi (Dezerterzy) (moze bedzie nas wiecej)
16.OZI (hp)
17.BORYS (HP)
18. GROOBY(potrzebny cały sprzęt)
19.DAUŁN(potrzebny cały sprzęt)
20.WOJTEK(potrzebny cały sprzęt)
21 Piracisko (hp)
22. Wolf (HP)
_________________
"czy świat się wiele zmieni kiedy z młodych gniewnych wyrosną starzy wkurwieni" Jonasz Kofta.
 
 
 
Piraat
Ex Terminator
Będę brał Cię


Marker: Ego 08
Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 352
Skąd: Łęczyca

Points: 453
Wysłany: Czw Sty 22, 2009 23:19 


grooby napisał/a:
czyli nie ma narazie zbiorki w Lodzi?

To niestety musicie ustalić między sobą, ja z Łodzi nie jadę, więc się nie wtrąca, nie znam się, nie interesuje się.

MAPA DOJAZDU
_________________
To nie jest kwestia zaplecza...
 
 
Darek_bax
Lachon
Bax

Marker: EGO 08
Team: ECHO ASSAULT
Wiek: 46
Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 171
Skąd: Łęczyca

Points: 175
Wysłany: Pią Sty 23, 2009 00:00 


1-5 Forest Hunters
6 Adamus (HP)
7-12 BLACKWATER ( włąsne HP )
13-14 Segal(HP) + 1(wypożyczalnia)
15 Toudi (Dezerterzy) (moze bedzie nas wiecej)
16.OZI (hp)
17.BORYS (HP)
18. GROOBY(potrzebny cały sprzęt)
19.DAUŁN(potrzebny cały sprzęt)
20.WOJTEK(potrzebny cały sprzęt)
21.Piraat (HP)
22. Wolf (HP)
23.Bax (HP)
 
 
 
slavko
[Usunięty]


Points: 175
Wysłany: Pią Sty 23, 2009 08:05 


1-5 Forest Hunters
6 Adamus (HP)
7-12 BLACKWATER ( włąsne HP )
13-14 Segal(HP) + 1(wypożyczalnia)
15 Toudi (Dezerterzy) (moze bedzie nas wiecej)
16.OZI (hp)
17.BORYS (HP)
18. GROOBY(potrzebny cały sprzęt)
19.DAUŁN(potrzebny cały sprzęt)
20.WOJTEK(potrzebny cały sprzęt)
21.Piraat (HP)
22. Wolf (HP)
23.Bax (HP)
24. Slavko (HP)

Mam 2 wolne miejsca w aucie. Jadę z Dąbrowy.
 
 
adamus
pornoMASKOTKA


Marker: ego 07 i ego09
Team: echo
Wiek: 42
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 38
Skąd: Poznań

Points: 40
Wysłany: Pią Sty 23, 2009 12:37 


witam
mam 2 miejsca w samochodzie bede jechal przez lodz jak co to dzwoncie 600-802-783
_________________

 
 
arson
Lachon
I'lov this game


Marker: Ego TEN
Team: FOREST HUNTERS
Quad: KINGQUAD LT-A 750
Wiek: 38
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 120
Skąd: Plock

Points: 140
Wysłany: Pią Sty 23, 2009 13:07 


Panowie Nas rozwliła choroba, a wszególności mnie i szczura. To chyba po Rogowie.
Więc my odpadamy. Sorry
6 Adamus (HP)
7-12 BLACKWATER ( włąsne HP )
13-14 Segal(HP) + 1(wypożyczalnia)
15 Toudi (Dezerterzy) (moze bedzie nas wiecej)
16.OZI (hp)
17.BORYS (HP)
18. GROOBY(potrzebny cały sprzęt)
19.DAUŁN(potrzebny cały sprzęt)
20.WOJTEK(potrzebny cały sprzęt)
21.Piraat (HP)
22. Wolf (HP)
23.Bax (HP)
24. Slavko (HP)
_________________
arson
 
 
 
Darek_bax
Lachon
Bax

Marker: EGO 08
Team: ECHO ASSAULT
Wiek: 46
Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 171
Skąd: Łęczyca

Points: 175
Wysłany: Pią Sty 23, 2009 20:13 


arson22 napisał/a:
Panowie Nas rozwliła choroba, a wszególności mnie i szczura. To chyba po Rogowie.
Więc my odpadamy. Sorry

szkoda :cry: szybkiego powrotu do zdrowia
 
 
 
Golabek
Lachon


Marker: ION
Team: INFIDELS
Wiek: 42
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 276
Skąd: Łódź

Points: 296
Wysłany: Sob Sty 24, 2009 10:27 


hmm...

kiepsko cos...
_________________
HP - dwie literki a czasami kosztuja 10,00 PLN

paintball Łódź, Łódź paintball, snowboard łódź, forum paintball łódź, forum Łódź, Łódź forum, quady Łódź, Łódź quady, hokej Łódź, speedball Łódź,
Paintballowa Armia Województwa Łódzkiego
 
 
 
grooby
Lachon

Team: Fallen Angels
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 125
Skąd: Przejdź do mapy

Points: 129
Wysłany: Sob Sty 24, 2009 10:32 


Piraat dzieki za mapke dojazdu!! to jeszcze tylko jedno pytanko natury technicznej czy zabiera ktos grilla ze soba??
 
 
exx
Ranga


Marker: każdy możliwy
Team: POLAND
Deska snow: LIB TECH only
Quad: 700 Yamaha
Tel:: 533 004 138
Łyżwy: VAPOR X70
Kij: VAPOR X70
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2004
Posty: 6934
Skąd: Łódź

Points: 16394
Wysłany: Sob Sty 24, 2009 10:37 


Kameralnie będzie około 22 osób na ta chwile

ode mnie jeszcze 2-4 osoby na wypożyczalni
_________________

  • www.battle-arena.pl - poligon do gry
  • Sklep paintball Łódź - wszystkie produkty do paintballa
  • Wypożyczalnia paintball Łódź - Tippmanny, BT, IONY, ETEKI
  • HP paintball Łódź- ładowanie butli do 4500 PSI, butle matki, małe butle HP
  • Serwis paintball Łódź
  • www.paintball-lodz.pl

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  







Statystyki wizyt z innych stron
Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
powered by PhpBB by Przemo, modified by ixdude.com
.
.